• Nyt myös paketit - kotiinkuljetuksena

Kipukoukku

44,90 

Saatavuus: Vain 2 varastossa

  • 5% Bonusta tilauksestasi.: Toimituskulut vain 4,90€ ja yli 49€ tilauksiin ilmainen. Nouto myös maksuton.
  • Suomalaiset maksutavat.: Maksa osissa, laskulla tai suoraan verkkopankissa suojatun yhteyden kautta.
Kerro kaverille:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Sähköposti
SKU 123123123221231469 Osastot: , ,

Tuotekuvaus

Alkuperäinen ja aito kotimainen Kipukoukku® – hierontaan, rentoutumiseen ja lihaskipuihin

Kehon kipupisteiden ja kipeiden lihasten hoitoon

Kipukoukku on muotoilunsa ansiosta huikean monipuolinen itsehoitoväline.Koukulla paineluu vapauttaa verenkiertoa lihaksessa, jolloin kuona-aineet poistuvat ja lihas saa paremmin happea. Esimerkiksi hartioiden ja selän lihasjännitysten laukaiseminen on helppoa ja tehokasta Kipukoukulla, mutta koukkua voi käyttää myös jalkojen ja jalkapohjien hoitoon.

Ekologisesta ja kestävästä biokomposiitista valmistettu kotimainen suosikkituote. Itselle tai lahjaksi, kotiin, töihin tai matkalle.

Vähentää kipuja ja lihaskireyttä

Helpottaa päänsärkyä ja migreenioireita

Palauttaa nopeammin liikuntasuorituksesta

Parantaa aivojen verenkiertoa ja hapensaantia

Käyttöohje

Käyttöohje:

LAPALUUN SEUTU
Ota kiinni kaksin käsin ja nosta koukku olan yli. Laita koukun pää lavan viereen ja painele selkää venyttäen lihasta. Siirrä koukun päätä ylös, alas tai sivulle parin sentin välein. Kipukohdan löytyessä saat parhaan tehon, kun vedät alaviistoon ja samalla työnnät kahvasta ulospäin. Tuo kyynärpäät lähelle kylkiä ja ranteet varren alle, niin saat voiman suunnattua oikein ja enemmän tehoa painallukseen. Paina lihasta yhtäjaksoisesti 10- 30 sekuntia kunnes kipu alkaa hellittää. Voit myös pyörittää olkapäätä pitäen koukunpäätä lihaksessa. Tämä rentouttaa lihaksia akupainannan jälkeen.

TRAPEZIUSLIHAS
Trapeziuslihaksen käsittelyssä työ tehdään ylemmällä kädellä painamalla kohta kohdalta lihasta pumppaavalla otteella. Näin saadaan lisää elastisuutta lihakseen ja energiat virtaamaan paremmin. Samalla pään kääntösäde kasvaa. Koukun vartta kääntämällä sivulle saadaan käytyä läpi koko niska.

KALLONPOHJA JA NISKA
Katso käsien ote. Aseta koukun pää kallonrajaan niskalihasten kiinnityskohdalle ja paina sopivalla voimakkuudella kevyin, pyörivin liikkein. Näin voidaan vapauttaa verenkiertoa pään ja niskan alueella. Päänsärky ja huimaus lievenevät, kun aivosi saavat paremmin happea. Hapensaanti vaikuttaa postitiivisesti myös ajattelukykyyn.

NISKA
Aseta koukku ”kelausasentoon” ja ota kuvan esittämä ote. Käytä koukun kaarevaa osaa keinuvalla liikkeellä ja sopivalla voimakkuudella paikkaa vaihtaen.

RINTALIHAS
Samalla ”kelausotteella” voidaan käsitellä sekä niska että solisluun alapuolella oleva, usein hyvinkin kireä lihasryhmä, rintalihakset. Samalla tavalla voidaan käsitellä pallea, vatsan seutu sekä reisi- ja pohjelihakset.

OLKAPÄÄN ALUE
ltsehoitoväline Kipukoukku® vetreyttää olkapään takana olevat lihakset. Ota hoidettavalla kädellä koukun nivelpultista kiinni. Aseta koukku kainalon taakse ja paina varresta. Voima siirtyy edestä taakse. Koukuta kipeydet painalemalla pois. Kätesi nousee ja liikkuu paremmin.

SELKÄ, ISKIAS JA PAKARAT
Kuvan osoittamalla tavalla ja voimakkaalla painalluksella päästään taakse syviinkin lihasryhmiin. Työ tehdään molemmilla käsillä liikutellen koukkua sen mukaan, mikä ”makeimmalta” tuntuu. Samalla otteella voidaan käsitellä selän ja jalkojen lihaksia sekä lihasten kiinnityskohtia.

JALKAPOHJAT
Koukun ominaisuus ”television lisälaitteena” pääsee parhaiten oikeuksiinsa tehtäessä ”vyöhyketerapiaa” eli käsiteltäessä jalkapohjan kipeita kohtia. Painele kevyesti näitä kohtia kuvan osoittamalla tavalla tai sama kantapää lattiaa vasten.

Ravintolisä tietoutta: Suositeltua annostusta ei saa ylittää. Ravintolisä ei korvaa monipuolista ja tasapainoista ruokavaliota eikä terveitä elämäntapoja.​